Prucessu di stampatura Matrice di piegatura 8 tipi di introduzione di modu di spogliatura

I 8 tippi di metudi di spogliatura di fustelle di piegatura per a trasfurmazioni di stampa sò introdutte da a nostra fabbrica di trasfurmazioni di pezzi stampati.I prudutti di Xinzhe Metal, un fabricatore di 7 anni di stampatura di precisione, stampaggio stretch, è trasfurmazioni di stampatura di precisione à iniezione, furnisce un serviziu unicu per u sviluppu è u disignu di stampi, stampatura, stampatura à iniezione è assemblea automatizata, cù una sperienza ricca, benvenutu à cunsultà per persunalizazione.

Trattamentu di stampatura Fabbrica di trasfurmazioni di pezzi di stampa

1.Pass-through stripping

Per i pezzi stampati in forma di scatula cù l'altezza di u bordu ripiegata menu di 1/3 di a corsa di ram, finu à chì a piattezza di u pianu di u fondu ùn hè micca necessariu, a struttura di striscia di passaghju pò esse usata.Aduprà u rebound di u materiale per liberà u materiale è esige una bona rigidità di a fustella cuncave.U vantaghju hè l'alta efficienza è l'automatizazione faciule, ma ùn hè micca adattatu per stampà e parti chì necessitanu una alta piattezza di u pianu di fondu o ùn permettenu micca graffià à u bordu plegatu.

2. Ejector tippu scaricamentu

Si usa principalmente per stampi di piegatura a forma di U.A piastra di materiale superiore hè furmatu cù l'estremità di scaricamentu di u travagliu è pusatu à u fondu di a cavità di u mudellu cuncavu, alimentatu da a molla, gomma elastica o u ritornu di u slide di stampa.

3. Pulling hook scaricamentu

Utilizendu a diffarenza di u gruixu di u muru trà a pezza prima è dopu a furmazione, a pezza pò esse liberata da a fustella cunvexa installendu un ganciu di pulling nantu à a fustella concave.Quandu u disignu di stu tipu di scaricamentu, deve esse usatu inseme cù a piastra di materiale superiore.Hè adattatu per pezzi chjuchi è pezzi cù pocu prufundità di curvatura.

4. Battitu barra di scaricamentu

Adatta per i pezzi di travagliu cù una grande area è una grande prufundità di curvatura.A pezza hè alimentata da a barra di battitore è spinta fora di a fustella da a piastra di battitore quandu u punch si alza.A struttura è l'arrangiamentu di a fustella hè uguale à quella di a fustella invertita.

5. Axial scaricamentu

Hè adattatu per i pezzi di travagliu in loop chjusu è apertu cù l'assi centru drittu, ma micca per i pezzi cù l'assi centru curvo.Sottu l'azzione di a forza di primavera, quandu u punch scende, u circhiu di stripping si ritira, è quandu u punch torna, u roller spinge u circhiu di stripping in avanti, alluntanendu a pezza da u fustu cunvex.

6. Pin ejector tippu stripping

Hè aduprata in cunjunzione cù a piastra di ejector è hè adattatu per stampà e parti cù una grande zona di fondu è un altu requisitu di flatness.Dopu chì a prissioni di u top die hè liberatu, u pin hè resettatu sottu l'azzione di a primavera è a parte stampata hè imbuttata fora di u cunvex.

7. Stripping tipu Hoop

Se a larghezza di a fustella hè stretta è a seccione trasversale ùn hè micca abbastanza per installà a primavera, u cinturione di striscia pò esse usatu per appughjà a parte da a fustella, è u cercellu di striscia si ritrae sottu à l'azzione di a primavera dopu chì a parte hè siparata. .

8. Lifting ganciu tipu stripping

Appartene à u stripping ubligatoriu, chì hè applicabile à u pezzu di travagliu cù una forza di stripping relativamente grande dopu a curvatura.


Tempu di post: 17-sep-2022